Notícies corporatives

Aquesta secció podrà trobar les últimes notícies corporatives de la nostra companyia.

Cartagena guardonada com a Millor Destinació Turística Accessible 2018

Cartagena, 21 de novembre de 2018.- El Sr. David Martínez, Regidor de Cultura de Cartagena, ha recollit avui de mans de la Sra. Belén Galán, responsable de màrqueting i comunicació de thyssenkrupp Home Solutions, una placa commemorativa i un trofeu. Estos reconoci a aquesta ciutat com a Destinació Turística Accessible 2018 perquè ha estat la millor valorada en la fase final nacional a la web www.destinoaccesible.es

Aquesta cinquena edició es caracteritza per ser la primera vegada que dues ciutats han estat guanyadores. Cartagena, representant la regió de Múrcia, i Benidorm (Alacant), la Comunitat Valenciana. Un total de 16 ciutats han representat les diferents Comunitats Autònomes espanyoles (exceptuant les illes Canàries i les illes Balears, que es van agrupar en un mateix bloc, i les Ciutats Autònomes de Ceuta i Melilla, que ho van fer al costat d’Andalusia per proximitat). Tant Cartagena com Benidorm han aconseguint la màxima puntuació amb més de 45.000 vots cadascuna, en una renyida final, que es va celebrar entre el 8 i 21 d’octubre, ambdós inclusos.

Es pot destacar que la ciutat d’Arnuero, a Cantàbria, i Malpartida de Càceres, a Extremadura, han quedat com a segona i tercera destinació turística, respectivament.

Després de la roda de premsa, els assistents a l’esdeveniment han fet una ruta per les zones més emblemàtiques de Cartagena. El regidor de Turisme, el Sr. David Martínez, ens ha mostrat que aquesta ruta està lliure de barreres arquitectòniques. A més, és realitzable per qualsevol persona independentment de la seva mobilitat.

 

 

thyssenkrupp Home Solutions amb la salut i la mobilitat

thyssenkrupp Home Solutions ha incorporat al seu web una especialment per a la gent gran, que van des d’ensenyar exercicis de psicomotricitat, passant per maneres de pensar en positiu, fins a com reduir l’estrès en la vida diària.

Es tracta de fer una aportació de valor per a un col·lectiu creixent de persones que busquen millorar o perllongar la seva qualitat de vida al màxim possible. Es tracta de fer força i donar suport al concepte d’envelliment actiu i saludable de manera independent i posar en valor l’etapa de la vida en què les persones compten amb més temps lliure i en què volen gaudir-ne.

La directora de Màrqueting i Comunicació de thyssenkrupp Home Solutions, Belén Galán, ens confirma aquest punt: «La nostra companyia té l’avantatge de mantenir un tracte proper i de confiança amb els nostres clients. En tots aquests anys hem conegut de primera mà milers de persones grans. A través de la relació amb el nostre personal, tant d’assessors comercials com de l’equip tècnic i d’atenció al client, hem recaptat nombroses històries que ens han permès conèixer quins són els temes que més ens preocupen a mesura que anem fent anys. Lògicament, bona part d’aquestes històries estan relacionades amb problemes d’accessibilitat a la llar. Per aquest motiu, hem decidit començar a treballar en una secció de contingut específic en relació amb la salut i la mobilitat. Aquest contingut està orientat, no només als nostres clients, sinó també a tots aquells que tinguin interès pels temes tractats. Perquè poder viure amb independència, autonomia i seguretat en el nostre entorn més estimat, ens ajuda a ser feliços i sentir que tenim una vida plena».

Consells per ser feliços, sobre el cansament, les noves tecnologies, malalties pròpies de l’edat, etc., són només una petita mostra de l’aposta que thyssenkrupp Home Solutions fa per oferir un contingut de qualitat. A més, thyssenkrupp ha engegat un nou blog dins de la seva pàgina web on es recullen més temes sobre qualitat de vida, gent gran, informació sobre productes i solucions pujaescales, i les novetats de la mateixa companyia.