Qualitat i passió pel que fem

Amb més de 200 anys d’experiència en enginyeria al servei de l’elevació, dissenyem i fabriquem cadires pujaescales que permeten solucionar la falta d’accessibilitat a la llar per poder viure sense barreres. A thyssenkrupp Home Solutions ajudem els nostres clients a gaudir de la seva llar, independentment de la seva edat o condició física. Tots tenim dret a sentir-nos còmodes, segurs i lliures a casa nostra. Per això, ens hem proposat millorar l’accessibilitat, la mobilitat i la independència en l’entorn domèstic. Qualitat en la cadira pujaescales és el que oferim

La nostra filosofia empresarial, centrada en la confiança, l’honestedat, la seguretat i la qualitat, es recull en els següents punts, essencials per al compliment del nostre treball en tots els àmbits:

  • Qualificació dels nostres treballadors i formació i selecció dels millors en les seves àrees
  • Professionalitat amb la creació de protocols i procediments per garantir sempre el millor servei
  • Cerca contínua de l’excel·lència, tant en els productes salvaescales que venem com en els serveis de reparació i manteniment
  • Treballem per oferir sempre solucions innovadores, alhora que escoltem de manera activa els nostres clients

Per tot això, ens guiem per un sistema de millora contínua amb el qual oferim sempre la solució i el servei més adequats a cada necessitat, basant-nos en la nostra política de qualitat de serveis (interns i externs) i en la personalització.

Com que som una empresa privada propera al consumidor final, hem d’adoptar una política activa en temes tan importants com ara la protecció del medi ambient —tal com es reflecteix en la nostra política de qualitat mediambiental— i la seguretat per als nostres clients i treballadors —tal com fan palès les mesures de seguretat dels nostres productes i la política de salut i seguretat laboral que respecten els nostres treballadors.

Tot això, certificat per organismes competents com a símbol del nostre compromís amb la qualitat.

Política de Qualitat de Serveis

A thyssenkrupp Home Solutions sabem que oferir un servei de qualitat és fonamental per aconseguir l’excel·lència empresarial i, per això, tots els nostres processos i procediments estan orientats a obtenir la màxima qualitat i satisfer així els nostres clients.

Allò que ens diferencia d’altres empreses del sector és l’essència de la nostra política empresarial, que es basa en la qualitat i la fiabilitat i que s’expressa mitjançant:

  • Els productes que comercialitzem: les nostres cadires pujaescales han estat dissenyades en col·laboració amb fisioterapeutes i ergonomistes per aconseguir adequar-les a les necessitats del client
  • La innovació contínua (digitalització, HoloLinc, etc.)
  • Creiem tant en les nostres cadires salvaescales, que ara oferim garantia per a tota la vida
  • Els compromisos que adquirim
  • L’atenció prestada

Orientació al client

“Els nostres clients són la nostra raó de ser”. Aquest és el lema pel qual ens regim a l’Àrea d’Atenció al Client de thyssenkrupp Home Solutions, des d’on ho transmetem a la resta d’àrees de l’empresa. L’orientació al client es reflecteix diàriament en les nostres tasques; a més, fem processos d’avaluació de manera periòdica per millorar i continuar treballant a la recerca de l’excel·lència.

Per conèixer la satisfacció dels nostres clients utilitzem l’eina NPS (Net Promoter Score). Mitjançant enquestes a un determinat nombre de clients, mesurem el seu grau de satisfacció general, basant-nos en les seves recomanacions. Al llarg de l’any es fan diferents enquestes enfocades tant als nous clients com als clients que ja tenen contractat el servei de manteniment de la seva cadira pujaescales. Les seves respostes ens indiquen la percepció que tenen de nosaltres, amb la qual cosa podem establir punts de millora en els nostres serveis, productes i protocols.  L’NPS és una font d’informació plena d’oportunitats que ens manté en contacte directe amb la percepció que els nostres clients tenen de nosaltres per poder adaptar-nos a les seves necessitats, dins de les exigències del mercat.

Control i evolució contínua

El nostre servei d’atenció al client està en contínua evolució, per la qual cosa hem desenvolupat una sèrie d’indicadors de seguiment que ens permeten avaluar-lo:

  • Protocols i procediments per a cadascun dels processos de la companyia.
  • En funció del punt anterior, cada treballador té el coneixement necessari per desenvolupar el seu treball i assumir la responsabilitat sobre les tasques que duu a terme al nivell que li corresponen.
  • Personalització en l’atenció: en ocasions cal prendre decisions al moment per oferir un fast service o servei ràpid.

El nostre sistema de fast service o servei ràpid permet al nostre personal, dins del seu marc d’actuació i dels protocols establerts per l’empresa, tenir la capacitat d’organitzar les seves activitats per tal de satisfer el client.

Paral·lelament, pertànyer a un grup empresarial present arreu del món, ens permet conèixer les formes de treballar dels diferents països en els quals tenim presència. Això ens ajuda a millorar de manera contínua, mitjançant un sistema de testatge de processos, i a avançar més ràpidament.

Política del medi ambient

El nostre compromís mediambiental ens porta a establir sistemes de gestió més sostenibles que formen part dels valors de la nostra organització. Reciclar i aconseguir eficiència energètica són dos punts clau en el desenvolupament diari de la nostra activitat. Les tasques de reciclatge i d’eficiència energètica es complementen amb la realització d’activitats de conscienciació per a la defensa del medi ambient.

Política de salut i seguretat laboral

Els nostres treballadors són molt importants per a nosaltres ja que són l’ànima de thyssenkrupp Home Solutions. Per aquesta raó, mitjançant una exhaustiva política de salut i seguretat laboral, els conscienciem sobre la necessitat del treball segur i els oferim totes les eines necessàries perquè desenvolupin el seu treball sense riscs.

A thyssenkrupp Home Solutions la seguretat és el primer i cap feina és tan important com per fer-la de manera insegura.